Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To máte z toho, že chodíte na Seznam.

Ono to tady není někdy o moc lepší, mne tady jednou smazali za to, že jsem použil slovo "bojler". Jindy za slovo "soudružka".

Nejlepší bylo, když jsem popisoval sochu, která se pomocí počítače dala měnit podle snímku návštěvníka, a mě to smazali, že je to nepřípustná reklama a že to tady chci prodávat.

Díky internetu se blbost šíří rychlostí světla. :-)

3 0
možnosti

Já to vnímám jako vrcholný projev hlouposti. Společně s neschopností porozumět psanému textu. Cenzorovi by měli dát nějaký snadnější úkol.

4 0
možnosti

To není jen tou situací na Ukrajině, tou se to jen více zviditelnilo, ale podobné osloviny praktikují na Seznamu už léta.

Mě kupříkladu zabanovali na týden za větu: Ti Němci nám ale zvlčili, pod článkem o tom, že padesát německých občanů z nedaleké ubytovny zdemolovalo místní hamburgrárnu a zaměstnanci se v ní museli dokonce zabarikádovat a bojovat o holé životy. Autorovi článku šlo výslovně o to aby nikoho nerozlišoval a proto napsal, že to byli Němci. Moje poznámka s dvojsmyslem ho potom rozzuřila natolik, že mi v odůvodnění banu citoval dokonce paragraf o národnostní nesnášenlivosti a docela vážně mi vyhrožoval kriminálem.

Co si myslet o duševním zdraví takového aktivistického inkousta je potom nabíledni.

1 0
možnosti

Boj proti imperialistům je dnes stejně urputný, jako v padesátých letech minulého století. Servilní novináři teď jen USA a německé revanšisty vyměnili za Rusko...

2 0
možnosti
Foto

Tak to se asi ve skolach bude ucit, ze Rusko zadne prirodni bohatstvi nema a v ramci green dealu musime jezdit na kole.

Jsme to dopracovali....:-( A to jsem si myslela, ze horsi vlada a jeji message smerem k verejnosti nez Babis byt nemuze.

5 0
možnosti

Myslíte to tak, že vláda tam toho pomateného cenzora dosadila? Eeee... ;-D

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den,

smazali jsme Vám příspěvek:

O tom, jak hodnotí situaci na Ukrajině ve Švýcarsku: https://1url.cz/QKmIm

S pozdravem

Tým služby Seznam Diskuze

0 0
možnosti
Foto

Ja zatim postradam reportaze o tom, jak se Leyenova nebo Biden prohani na koni na plazi za usvitu jako Kim nebo Putin.. Fiala uz narodnim hrdinou je.

0 0
možnosti
Foto

Tak to nám zařídila Fialova vláda. Zase se udává za názor a banují se nepohodlné názory. Seznam zprávy má úplně na konci kolektiv autorů s pokřiveným myšlením. Mohli by to vylepšit i o seznam cenzorů, ať tu špínu lidé vidí.

1 0
možnosti

Tohle se na Seznamu děje už roky, vy Fialova vládo.

1 0
možnosti

I41v11o 67C78e30r30m11a89n

2. 4. 2022 12:40

když uvážíme , jaké nehoráznosti publikuje seznamzpravy, tak je jejich "péče" komická. Jen jsem nepochopil, v čem měl být váš příspěvek ruskou dezinformací. A v čem schvalováním genocidy? Jejich logika zní, že pokud Rusko má nerostné bohatství, pak se jeho způsob války nesmí kritizovat? To je přeci hrozivá perspektiva. Protože k tomu jejich argumentace spěje. (Jejich řešení: prozatím popřeme, že Rusko má nerostné bohatství, pak se uvidí...)

2 0
možnosti

J21a50n 94R72á69ž

2. 4. 2022 14:03

Já se nejprve nad tím, co mi napsali od srdce zasmál, ale pak jsem dostal vztek, co je dnes posuzováno jako trestní čin. Tak jsem se mailem zeptal, jestli administrace seznamu pošle můj příspěvek na policii ČR s návrhem na zahájení trestního stíhání . To abych si preventivně mohl nachystat kartáček na zuby a mýdlo, kdyby na mne byla uvalena vazba pro možnost pokračování v této trestní činnosti. Zatím mi neodpověděli.

1 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2012x
Konzervativec, Euroskeptik podporující tržní hospodářství, ale se sociálními ohledy k těm skutečně(!) potřebným

Seznam rubrik