Hledám ztracený článek

15. 02. 2015 19:17:06
Prosím, můžete mi dát info kam se ztratil článek blogera Martina Konvičky "Proslovy tří šajtánů: demonstrace IvČRN v Brně" , který byl zde publikován včera v 17,00 hod.?

Moc se mi líbil a nejenom mně, neb měl vysokou karmu 42,50 a 4400 přečtení.

Když jsem chtěl z něho pro moji soukromou potřebu okopírovat některé jeho části, už jsem ho nenašel. Nevěřím pověstem, že by zde byla cenzura a článek byl stažen administrátorem tedy se někde zatoulal a nevím kam.

Autor: Jan Ráž | neděle 15.2.2015 19:17 | karma článku: 22.48 | přečteno: 1938x

Další články blogera

Jan Ráž

Úvaha nad absurditou boje proti dezinformacím.

V diskuzi na webu novinky.cz někdo projevil obavu z toho, že Rusko, tedy Putin, ovládá strategické zásobování Evropy ropou a plynem. Reagoval jsem upozorněním, že nejenom ropu a plyn. A tento názor byl prohlášen za závadný

2.4.2022 v 0:00 | Karma článku: 31.34 | Přečteno: 669 | Diskuse

Jan Ráž

Úvaha o šachistovi Putinovi

Myslel jsem, že už mne nic nevyprovokuje k napsání samostatného článku a že své grafomanské mámení budu tlumit jen v diskuzích pod blogy jiných autorů. Ale po zcela nepochopitelném tahu Putina, vpádu na Ukrajinu k tomu došlo.

22.2.2022 v 19:44 | Karma článku: 16.28 | Přečteno: 705 | Diskuse

Další články z rubriky Hyde park

Veronika Valíková Šubová

Blogu by slušela nová forma i transparentnější pravidla

Blog čeká inovace. Nic proti, změna je život. Ale pod informačním blogem adminů se objevila mohutná diskuse, kterou jsem, přiznávám, zčásti iniciovala já. Domnívám se, že "inovace" by se měla dotknout i celkového fungování blogu.

27.3.2024 v 12:19 | Karma článku: 17.37 | Přečteno: 440 | Diskuse

Jiří Anderle

Dělají z ČR terč. Setrvačností, nebo záměrně?

Sledováním Lipavského, Černochové a Řehky, se nemůžete zbavit dojmu, že jde o organizovanou skupinu šířící záměrně strach. Jak, a proč to dělají?

4.3.2024 v 9:54 | Karma článku: 14.67 | Přečteno: 302 | Diskuse

Filip Vracovský

Proč jsem uzavřel diskuze ?

Po dlouhé době zase do Hydey parku . Je tu pěkně útulnu, žádná tlačenice. Račte vstoupit a za nastražené uši dík ....

1.3.2024 v 7:00 | Karma článku: 24.50 | Přečteno: 677 | Diskuse

Jan Tichý(Bnj)

Nalodil jsem se na loď blogosvěta

Využívám Hydeparku pro informaci, že jsem vstoupil na blogovou platformu blogosvět, kde se mj. „potkávám“ i s bývalými zdejšími pisálky jako Lubomírem Stejskalem nebo Bohumilou Truhlářovou.

10.1.2024 v 6:37 | Karma článku: 13.44 | Přečteno: 265 | Diskuse

Veronika Valíková Šubová

Typologie urážek v diskusích a na blogu

Slepice, sebestředný primitiv, soudružka učitelka, Putinova dívka, udavačka ... jen malá ochutnávka laskavostí, které se tady na mě snesly v posledním týdnu. Většinu z nich admini smazali. Ale ty urážky si zaslouží roztřídit.

29.12.2023 v 21:52 | Karma článku: 28.70 | Přečteno: 981 | Diskuse
Počet článků 67 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2012
Konzervativec, Euroskeptik podporující tržní hospodářství, ale se sociálními ohledy k těm skutečně(!) potřebným

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...